frusenskog

Alla inlägg under december 2015

Av Anna Nilsson - 22 december 2015 15:57

Ibland måste man uppgradera. Jag har så mycket att tänka på så att jag glömmer bort att vissa saker måste köpas. Man bör se över sitt hem och köpa det som fattas. Jag är inte mycket för att shoppa egentligen så jag får ta mig tid att verkligen se till att jag får sånt gjort. Jag har till exempel börjat få ont om strumpor. De blir ju slitna efter ett tag och jag har slängt ganska många på senaste tiden och nu märker jag att jag börjar få ont om strumpor. Mina sängkläder börjar bli slitna också så det måste köpas nytt.


Faktum är att jag funderar på att uppgradera hela sängen. Jag tänker köpa ny bäddmadrass och nya kuddar. Det finns tryckavlastande bäddmadrasser som är bra för min onda rygg (läs om bäddmadrass). Jag kommer sova mycket bättre med en ny bäddmadrass och det är väldigt viktigt att jag får en bra sömn så att jag är pigg på dagarna.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards