frusenskog

Alla inlägg under september 2015

Av Anna Nilsson - 7 september 2015 15:15

Jag måste skaffa mig lite fler träningskläder så jag har lite ombyte. Jag blir så himla svettig när jag tränar så jag kan bara använda mina träningskläder en gång och sedan måste de tvättas. Jag vill inte gå runt och lukta svett på gymmet som vissa andra inte verkar ha någonting emot tyvärr. Dom bör inför regler för hur man får lukta på gymmet, det har hänt att jag har fått avbryta vissa övningar för att personer i närheten har luktat så illa och så ska det ju inte behöva vara.


Jag tränar ju nästan varje dag så då får jag tvätta väldigt ofta och det har jag inte tid med så det är dags att köpa fler träningskläder nu. Har kollat lite på sportamore.se och de har bra träningskläder som jag är intresserad av att köpa. Jag har dessutom hittat rabattkoder som man kan använda sig av för att få billigare pris. Jag kan tipsa om http://sportamore-rabattkod.se/ där man kan få rabattkoder på sportamore.se, vilket är perfekt efter som jag har hittat denna snygga träningströja på deras sida:





     


Det finns många olika rabattkoder på nätet vilket är perfekt och jag tycker absolut att man ska använda rabattkoder när man handlar online för att få ett billigare pris. Det är inte särskilt svårt att hitta.

Av Anna Nilsson - 2 september 2015 14:46

Irrationell rädsla blockerar ofta människor från att leva intressanta liv. Försök identifiera dina egna stora irrationella rädslor, en irrationell rädsla är när du är rädd för något som egentligen inte innebär någon fara om du gjorde det ändå. Gå sedan in för att besegra denna rädsla oavsett om det skulle ta så lång tid som 10 år.


Jag har alltid varit rädd för att tala offentligt till exempel. Det var en stor grej för mig. När jag bestämde mig för att komma över denna rädsla så förstod jag till slut vad poänglöst och dumt det var och vilka dörrar som öppnades när jag förvandlade en irrationell rädsla till en värdefull färdighet.


Kasta dig in i situationer som känns skrämmande så kommer du att märka hur din ”comfort zone” expanderar. När rädslorna försvinner kommer du att känna dig friare än förut. Du kommer att ha fler alternativ tillgängliga, nya dörrar kommer att öppnas och du kommer inte gå miste om saker och ting som känns skrämmande.


En annan fördel med att möta sina rädslor är att man kommer komma i kontakt med andra som gr samma sak. Du kommer få fler och mer intressanta vänner. Personer som undviker sina rädslor är ofta ganska tråkiga att umgås med, de är inte så stimulerande och intressanta och hjälper dig inte att utvecklas. De intressanta personerna undviker ofta dessa livlösa personer.


Bestäm dig för att besegra dina rädslor istället för att låta dom kontrollera dig.


 
  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards