frusenskog

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2015

Hösten närmar sig

Av Anna Nilsson - 31 augusti 2015 14:52

Jaha snart är det höst och då är det dags att köpa nya höst kläder. Jag brukar klä mig i höst färger på hösten, Orange, brunt och gult. Det är tradition och jag anser att det blir bättre höststämning om alla klär sig så.

   

Egentligen har jag ju redan en massa höstkläder som jag har samlat på mig genom åren men man vill ju ändå köpa lite nya kläder varje höst. Tycker nämligen att det är ganska kul att köpa kläder. Jag skulle ha på tok för mycket kläder hemma om det inte vore för det faktum att jag säljer mina gamla kläder på blocket. Det är något som jag har börjat med på senaste tiden. Min garderob hade helt enkelt inte plats med mer kläder så jag blev tvungen att göra mig av med vissa klädesplagg även om det tog emot. Jag är ganska nostalgiskt av mig och jag blir ganska fäst vid mina gamla kläder men i och med att jag har börjat sälja mina kläder så har jag märkt att det blir lättare och lättare och göra sig av med ägodelar. Det är ju väldigt bra för jag har samlat på mig en himla massa grejer genom åren och nu när jag säljer en massa kläder och grejer på blocket så har jag fått mer plats här hemma och det ser inte lika stökigt ut, men framför allt så har jag ju fått en massa extra pengar och det är ju aldrig fel.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Nilsson - 22 december 2015 15:57

Ibland måste man uppgradera. Jag har så mycket att tänka på så att jag glömmer bort att vissa saker måste köpas. Man bör se över sitt hem och köpa det som fattas. Jag är inte mycket för att shoppa egentligen så jag får ta mig tid att verkligen se til...

Av Anna Nilsson - 7 september 2015 15:15

Jag måste skaffa mig lite fler träningskläder så jag har lite ombyte. Jag blir så himla svettig när jag tränar så jag kan bara använda mina träningskläder en gång och sedan måste de tvättas. Jag vill inte gå runt och lukta svett på gymmet som vissa a...

Av Anna Nilsson - 2 september 2015 14:46


Irrationell rädsla blockerar ofta människor från att leva intressanta liv. Försök identifiera dina egna stora irrationella rädslor, en irrationell rädsla är när du är rädd för något som egentligen inte innebär någon fara om du gjorde det ändå. Gå sed...

Av Anna Nilsson - 31 augusti 2015 14:50

Det var länge sedan jag såg en riktigt bra skräckfilm på bio, det görs helt enkelt inte så många bra skräckfilmer. Vet inte varför men de flesta skräckfilmer är ungefär likadana. De saknar oftast bra handling också, verkar som de fokuserar för mycket...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards